Güncel tarih öğretim programı ve ders kitaplarında kanıt temelli öğretim: “Türk usulü bir yaklaşım mı?”

View/ Open
Access
info:eu-repo/semantics/openAccessDate
2019Author
Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Fakülteler, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
https://orcid.org/0000-0003-2121-8538
Yazıcı, Fatih
Metadata
Show full item recordCitation
Yazıcı, F. (2019). Güncel tarih öğretim programı ve ders kitaplarında kanıt temelli öğretim: ‘Türk usulü bir yaklaşım mı?’ Ed. (Y. Kabapınar), Kimlik Belirleyen Derslerde Kanıt Temelli Öğrenme içinde. (s.75-101). Ankara: Pegem Akademi Yayınları.Abstract
GÜNCEL TARİH ÖĞRETİM PROGRAMI VE DERS KİTAPLARINDAKANIT TEMELLİ ÖĞRETİM: “TÜRK USULÜ BİR YAKLAŞIM MI?”