• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace@GOP
  • Search
  •   DSpace@GOP
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 73

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Tıp Fakültesi Öğretim Üyelerinin e-öğrenmeye Hazır Bulunuşluk Düzeyleri: Gazi Üniversitesi Örneği 

Coşkun, Özlem; Özeke, Vildan; Budakoğlu, Işıl İrem; Kula, Serdar (2018)
Amaç: Bireyin e-öğrenmeye hazır bulunuşluğu; bilgi ve iletişim teknolojilerinin (BİT) olanaklarından yararlanma becerisi olarak düşünülebilir. Bu çalışmanın amacı tıp fakültesi öğretim üyelerinin e-öğrenme hazır bulunuşluk ...

Yüksek Gerçeklikli Hasta Simülatöründe Eğitim: Hemşirelik Öğrencilerinin Memnuniyeti ve Öğrenmede Kendine Güvenlerinin Değerlendirilmesi 

Karahan, Elif; Çelik, Sevim; Tank, Dilek Yıldırım; Göğüş, Fatih (2019)
Amaç: Bu çalışmanın amacı, yüksek gerçeklikli hasta simülatöründe uygulama yapan hemşirelik öğrencilerinin memnuniyeti ve öğrenmede kendine güvenlerini tanımlamaktır. Yöntem: Araştırmanın örneklemini çalışmaya katılmayı ...

HEMŞİRELİK VE EBELİK ÖĞRENCİLERİNİN UYGULAMA ALANLARINDA MESLEKTAŞ ŞİDDETİNE MARUZ KALMA DURUMLARI 

Koç, Medine; Ertürk, Döndü Batkın (2016)
Amaç: Bu çalışma, hemşirelik ve ebelik öğrencilerinin uygulama alanlarında meslektaş şiddetine maruz kalma durumlarını ve meslektaş şiddeti ile ilişkili olan faktörleri belirlemek amacıyla yapılmıştır. Yöntem:Tanımlayıcı ...

Hemşirelik ile Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin İletişim Beceri Düzeyleri ve Etkileyen Faktörlerin Değerlendirilmesi 

Kıssal, Aygül; Kaya, Mustafa; Koç, Medine (2016)
Amaç: Bu çalışma bir üniversitenin Sağlık Yüksekokulu Hemşirelik Bölümü öğrencileri ile Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu öğrencilerinin iletişim beceri düzeylerinin karşılaştırması ve çeşitli değişkenler açısından incelenmesi ...

TÜRKİYE’DE BÖTE BÖLÜMLERİ: 2015-2016 YILLARINA İLİŞKİN BİR DURUM TESPİT ÇALIŞMASI 

Bardakcı, Salih; Kılıçer, Kerem; Özeke, Vildan (2017)
Bu araştırmada Türkiye üniversitelerinde faaliyet gösteren ve 2015-16 öğretim yılı itibariyle lisans düzeyinde öğrenci kabul etmekte olan bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi (BÖTE) bölümlerinin fiziki ve teknolojik ...

Şarkılarla coğrafya öğretimi 

Bedir, Gülay; Akkurt, Ayşe (2012)
Bu araştırmanın amacı coğrafya ders konularının öğretiminde yararlanılmak üzere hazırlanan şarkıların işlevselliğine ve etkililiğine yönelik öğretim üyelerinin ve öğretmenlerin görüşlerini belirlemektir. Araştırma nitel ...

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Kaygılarının İncelenmesi (Gaziosmanpaşa Üniversitesi Örneği) 

İşcan, Adem; Karagöz, Beytullah (2016)
Bu araştırmanın amacı, Türkçe Öğretmenliği lisans öğrencilerinin konuşma kaygı düzeylerini belirlemektir. Veri toplama aracı olarak Sevim'in (2012) geliştirdiği "Öğretmen Adaylarına Yönelik Konuşma Kaygısı Ölçeği" ...

Okul müdürlerinin inisiyatif alma düzeyleri ile öz-yeterlikleri arasındaki ilişki 

Akın, Uğur (2014)
Bu araştırmanın amacı, Türkiye’deki kamu ilköğretim okulu müdürlerinin inisiyatif alma düzeylerinin öz-yeterlikleriyle ilişkisini incelemektir. İlişkisel tarama biçiminde desenlenen araştırmaya İstanbul, Çanakkale, İzmir, ...

30 YILDA BİLGİSAYARA İLİŞKİN DEĞİŞEN ÖĞRETMEN ALGILARI VE TUTUMLARI 

Aksoy, Mehmet Emin (2018)
Bu araştırmada öğretmenlerin, iki farklı zaman diliminde bir eğitim aracı olarak bilgisayara ilişkin tutumları karşılaştırılmaktadır. Karşılaştırmaya alınan ilk grup, 1985 1986 yıllarında Milli Eğitim Bakanlığı tarafından ...

Sosyal Bilgiler Öğretmenliği öğrencilerinin algısal öğrenme stil tercihlerinin genel akademik ve Coğrafya ders başarısına etkisi (Gaziosmanpaşa Üniversitesi örneği) 

Bedir, Gülay; Akkurt, Ayşe (2014)
Bu araştırmanın amacı, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği öğrencilerinin algısal öğrenme stil tercihlerinin genel akademik başarıları ve Coğrafya ders başarısına etkisini belirlemek- tir. Araştırmanın çalışma grubunu 2011-2012 ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 8



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorDursun, Fevzi (7)İşcan, Adem (4)Karagöz, Beytullah (4)Bardakcı, Salih (3)Bedir, Gülay (3)Küçüker, Erdal (3)Yıldırım, Nail (3)Akkurt, Ayşe (2)Aksoy, Mehmet Emin (2)Akın, Uğur (2)... View MoreSubject
Eğitim, Eğitim Araştırmaları (73)
Eğitim, Özel (73)
Müzik (19)Matematik (11)Davranış Bilimleri (10)Aile Çalışmaları (9)Psikoloji (9)Sosyal Çalışma (7)Hemşirelik (6)İşletme (6)... View MoreDate Issued2010 - 2019 (69)2005 - 2009 (4)Full Text StatusWithout Full Text (73)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Policy || Guide || Library || Tokat Gaziosmanpaşa University || OAI-PMH ||

Tokat Gaziosmanpaşa University, Tokat, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Tokat Gaziosmanpaşa University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@GOP:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.