Search
Now showing items 1-7 of 7
Derse Bağlanma Üzerine Sosyokültürel Bir İnceleme
(2018)
Bağlanma en yalın haliyle öğrenenin ilgili derse ilişkin öğrenme etkinliklerini istekli biçimde, bir başka ifadeyle keyif alarak sürdürmesi olarak tanımlanabilir. Bağlanma ile ilişkilendirilen önemli bir özellik öğrenme ...
TÜRKİYE’DE BÖTE BÖLÜMLERİ: 2015-2016 YILLARINA İLİŞKİN BİR DURUM TESPİT ÇALIŞMASI
(2017)
Bu araştırmada Türkiye üniversitelerinde faaliyet gösteren ve 2015-16 öğretim yılı itibariyle lisans düzeyinde öğrenci kabul etmekte olan bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi (BÖTE) bölümlerinin fiziki ve teknolojik ...
Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Ağlardan Öğrenme Biçimleri: Nitel Bir İnceleme
(2017)
Bu araştırmada, ortaöğretim öğrencilerinin, doğal bir öğrenme ortamı olarak çevrimiçi sosyal ağlardan yararlanma biçimleri betimlenmeye çalışılmıştır. Bu doğrultuda dokuz ortaöğretim öğrencisinin görüşleri, araştırmacılar ...
Çevrimiçi Öğrenme Ortamında Öğrenci Rol ve Davranışları
(2014)
Araştırmada öğrencilerin çevrimiçi öğrenme ortamında üstlendikleri roller ve bu roller altında ortaya koydukları davranış biçimleri betimlenmeye çalışılmıştır. Bu doğrultuda, eğitim teknolojisi alanında yüksek lisans ...
İlköğretim ve ortaöğretim kurumlarında görev yapan okul yöneticilerinin işkoliklik eğilimleri
(2012)
Araştırmanın amacı, ilköğretim ve ortaöğretim kurumlarında görev yapmakta olan okul yöneticilerinin işkoliklik eğilimlerini betimlemektir. Araştırma grubu Türkiye genelinde internet bağlantısına sahip ilköğretim ve ortaöğretim ...
Eğitim Değerlerindeki Farklılaşmalar Konusunda Öğretmen Görüşlerine Yönelik Bir Çalışma
(2008)
Bu çalışmanın amacı; nitel bir bakış açısından 1940’lardan günümüze eğitim kurumlarının hedeflerinde ve işleyişlerindeki değişmeleri olumlu ve olumsuz yönleriyle değerlendirmek, cumhuriyetin ilanından bugüne dek eğitim ...
“DİJİTAL YAŞAMDA ÇOCUK” KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME
(2018)
[Özet Yok]