Browsing by Department "Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı"
Now showing items 1-5 of 5
-
İlkokul 1. sınıf türkçe öğrenci çalışma kitabı ve öğretmen kılavuz kitabı’nın yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına uygunluk düzeyi
(Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014)Bu çalışmada İlkokul 1.Sınıf Türkçe Dersi Öğrenci Çalışma ve Öğretmen Kılavuz Kitaplarının yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına uygunluğu incelenmiştir. Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımını temsil edecek ölçütler ve ölçütlerin ... -
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin okul ortamındaki duygusal durumlarının incelenmesi
(Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013)[No Abstract Available] -
İlköğretim 3.sınıf Türkçe ders kitapları ve göretmen kılavuz kitabı’nın yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına uygun düzeyi
(Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013)Bu araştırmada ilköğretim 3.Sınıflarda okutulmakta olan Türkçe Ders Kitabı, Öğrenci Çalışma Kitabı ve Öğretmen Kılavuz Kitabı yapılandırmacı öğrenme anlayışı esas alınarak hazırlanan birtakım ölçütler doğrultusunda incelenmeye ... -
İlköğretimde müzik öğretmenlerinin kullandığı çalgının öğrencinin derse ilişkin tutmuna etkisi
(Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013)Bu araGtırmanın amacı; ilköğretimde müzik öğretmeninin kullandığı çalgının öğrencinin müzik dersine iliGkin tutumuna etkisini araGtırmaktır. AraGtırmanın çalışma grubunu 2012-2013 eğitim-öğretim yılında Antalya merkez ilçe ... -
Sınıf öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve matematik kaygı düzeyleri arasındaki ilişki
(Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014)Bu araştırmada, sınıf öğretmeni adaylarının matematik kaygı düzeyleri ve üstbiliş farkındalıkları arasındaki ilişki incelenmiştir. Ayrıca sınıf öğretmeni adaylarının matematik kaygı düzeyleri ile üstbiliş farkındalıklarının ...